bye weekend

HELLO!

what are doing? dunno many activities can do. i just tryn' for upload photo(s), online, update my twitter (don't forget follow my twitter yeps) wanna ask something, should i make 'karya tulis'? haaa males~ don't have idea til' now.

ok you know? ya now is Tuesday lololoh bye weekend. and now i'm not in the good mood
sometimes i hate you but i really miss you old-.----- fufu (bukan lagu beneran ini-_-) should i move on? i'm getting tired with you~ udh lupaindeh

for today i just yaaa as usual lah (iyalah) went to school, trs nothing special deh sampai pas nyampe rumah juga malah sampai rumah gue kepengen........ nangis lebaydeh lo. maybe for you it's 'lebay' but now i'm feel like that~ maybe i should move on but i'm still love, miss and hate...........+_+ trs gue lupa bgt tb tb hari ini tuh udah tgl 21 aja. and at school i've make new (udh lama deng) trouble with Shavira Radin and Akmal about............... you know kan wkwk kan kalau si Akmal mah udh ga peduli kaliya trs gue sm Shavira juga udh ga begitu peduli. eh si Radin...... masih heboh tentang itu ke gue wkwk ngakak gaksih heee sorry Din;p itu juga bikin gue s
m Shavira laughed too loud~ td di sekolah haha

wanna share photos(s) when i at Pangandaran itu loh tp cuma dikit HEHE just see it (gak ada di fb abs males upload nya)




this is me (this is real) (8) haha jadi lagu deh kan ya-.---sama sodara gue gt itu. taugak gue yg mana~ ulalah wkwk

ok it's enough? yaa because i should tuh make karya tulis hhh gmndong gue gakbisa~ help me dongdengdangdung-_- ohiyah masa ya....... gue lagi suka ngomong di singkat-singkat gt bukan di sms atau apa tp ngomong asli wkwk misalkan 'mksdlw' haha trs biar gaulZ gtdeh haha

enough ahhh want make 'karya tulis, dgn tema(anak pj pasti tau hehe)' haaa hope i can make it well;) then can accept it (ehm maksudnya apaya, taugak?) kagak.

byeee blog with big love;p

Tidak ada komentar:

Posting Komentar